مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 ساعت 11:512016-04-24اقتصادي

فارس گزارش می دهد رفسنجان قطب تولید و پرورش اسب های اصیل


تولید اسب های اصیل در رفسنجان این شهرستان را به قطب پرورش اسب تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رفسنجان، صنعت اسب در سال های اخیر در رفسنجان رونق زیادی یافته و مسابقات زیبایی و سوارکاری اسب با حضور داوران بین المللی و سوارکارانی از سراسر کشور در این شهرستان برپا می شود.

امروز که چرخه صنعت راکد مانده و کارخانه ها یکی پس از دیگری نیروهای خود را تعدیل کرده و از رونق تولید و اشتغالزایی در صنایع فلزی و غیر فلزی چندان خبری نیست، صنعت اسب و گردشگری بازار داغی پیدا کرده و روز به روز بر گرمای آن افزوده می شود.

رفسنجان یکی از ظرفیت هایی که در کنار گردشگری دارد، صنعت اسب است که از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب این شهرستان را فراگرفته است و جوانان و علاقه مندان زیادی را به خود مشغول کرده است.

اسب های اصیل و زیبایی در این شهرستان وجود دارد که در کشور معروف و دارای رتبه های برتر هستند و در واحدها و باشگاه های متعدد پرورش می یابند.

36 واحد پروش اسب و باشگاه سوارکاری در رفسنجان فرماندار رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با بیان اینکه تولید اسب یکی از ویژگی های شهرستان رفسنجان است، اظهار داشت: طی سال های گذشته علاقه مندان زیادی در این زمینه ورود کرده و رونق خوبی در صنعت اسب داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد رفسنجان قطب تولید و پرورش اسب های اصیل

فارس گزارش می دهد رفسنجان قطب تولید و پرورش اسب های اصیل