مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1395 ساعت 17:372016-04-09سياسي

طرح مدیریت چند منظوره جنگل های هیرکانی در 3 استان شمالی اجرا می شود


مدیر پروژه ملی مدیریت جنگل های هیرکانی گفت: طرح 5 ساله مدیریت چند منظوره جنگل های هیرکانی در 3 استان شمالی کشور اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، داریوش بیات ظهر امروز در کارگاه یک روزه پروژه بین المللی جنگل های هیرکانی اظهار داشت: از اردیبهشت سال 92 پس از توافق سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با برنامه عمران سازمان ملل متحد، کار را آغاز کردیم.

وی با بیان این که طرح در یک برنامه 5 ساله در جنگل های هیرکانی استان های شمالی ایران، گلستان، مازندران و گیلان اجرا می شود.

مدیر پروژه ملی مدیریت جنگل های هیرکانی تصریح کرد: حفظ تنوع زیستی، بهبود معیشت جنگل نشینان با حفظ جنگل، امکان گردشگری و تفریحی و یکپارچگی در اکوسیستم و پایداری خدمات اکوسیستمی در سیمای جنگل از اهداف کلان مدیریت چند منظوره جنگل های هیرکانی است.

بیات با اشاره به فعالیت 6 گروه از بانوان مینودشتی در حوزه صنایع دستی در قالب این طرح ملی، افزود: صنایع دستی منطقه که توسط افراد بومی تولید می شود با نام آنان به فروش می رسد و با این که برای این گروه ها صندوق اعتبار خرد تشکیل شده که این امر سبب رونق منطقه خواهد شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون روستاهای ریگ چشمه، طول آرام، دروک، بلم جرک، قلعه قافه بالا و پایین، ور چشمه، ده چناشک و کفش محله شهرستان مینودشت در این طرح ملی همکاری دارند و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت چند منظوره جنگل های هیرکانی در 3 استان شمالی اجرا می شود

طرح مدیریت چند منظوره جنگل های هیرکانی در 3 استان شمالی اجرا می شود