مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1395 ساعت 17:212016-04-04اجتماعي

بخشدار لاریجان خبر داد حاکم شدن جو سرد در بخش لاریجان/ ترافیک محور هراز عادی است


بخشدار لاریجان با اعلام حاکم شدن جو آب و هوایی سرد در این بخش کوهستانی، گفت: هم اکنون ترافیک در محور مواصلاتی هراز عادی است.

- حاکم شدن جو سرد در بخش لاریجان/ ترافیک محور هراز عادی است بخشدار لاریجان با اعلام حاکم شدن جو آب و هوایی سرد در این بخش کوهستانی، گفت: هم اکنون ترافیک در محور مواصلاتی هراز عادی است.

سید مهدی حسین نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل، با اشاره به اینکه بعد از تعطیلات نوروزی شاهد جوی سرد در بخش کوهستانی لاریجان هستیم، اظهار کرد: لاریجان از بخش های مرتفع، کوهستانی و سرد مازندران است که در روزهای نخست سال جدید شاهد ریزش برف شدید، باران، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه بودیم.

بخشدار لاریجان با اشاره به اینکه هم اکنون محور مواصلاتی هراز بارانی است، خاطرنشان کرد: اوایل هفته جاری اوج ترافیک در جاده شریانی هراز بودیم که رفته رفته با خروج مسافران و گردشگران نوروزی بر حجم ترددها کاشته شده و شاهد ترافیک روان هستیم.

این مسئول بیان کرد: هم اکنون تردد در دو سمت آمل به تهران و بر عکس ادامه دارد و در رفت و آمد خودروها مشکلی وجود ندارد.

حسین نژاد با اعلام اینکه در روز گذشته در مبادی خروجی مازندران از طریق جاده شریانی هراز شاهد ترافیک نیمه سنگین و سنگین بودیم، ادامه داد: تردد کند خودروها در مناطقی همانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار لاریجان خبر داد حاکم شدن جو سرد در بخش لاریجان/ ترافیک محور هراز عادی است

بخشدار لاریجان خبر داد حاکم شدن جو سرد در بخش لاریجان/ ترافیک محور هراز عادی است