مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اسفند 1394 ساعت 09:512016-03-04بين الملل

الاخبار: هواداران لبنانی عربستان هم از اقدامات ریاض سردرگم شده اند


آل سعود در لبنان هدف جدیدی را در کانون توجه خود قرار داده است که همان خسته کردن حزب الله از راههای مختلف است و اهمیتی ندارد که تحقق این هدف به ضرر منافع اقتصادی تمام لبنانی ها و پیش از همه نیروهای سیاسی هوادار نظام سعودی تمام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، نظام حاکم سعودی هدف جدیدی را در لبنان در کانون توجه خود قرار داده است که همان خسته کردن حزب الله است و در صدد است از راههای مختلف به این هدف دست یابد حتی اگر تحقق آن به ضرر منافع اقتصادی تمام لبنانی ها و پیش از همه نیروهای سیاسی هوادار نظام سعودی تمام شود.

هشدار نسبت به سیاست نابودی موجودیت لبنان جالب اینکه نیروهای هوادار سعودی در لبنان از این وضعیت ابراز نگرانی کردند و در این میان ولید جنبلاط از نمایندگان پارلمان این کشور در مورد وجود سیاست نابودی موجودیت لبنانی هشدار داد.

در این میان باید پرسید واشنگتن چه می کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که واشنگتن از هیچ کمکی برای رویارویی با حزب الله دریغ ندارد اما در عین حال در مورد خدشه دار کردن امنیت لبنان هشدار داده است.

در مقابل حزب الله آرامش خود را حفظ کرده و به توانمندی های خود و موقعیت و جایگاهی که در سطح منطقه و جهان از آن برخوردار است، اطمینان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار: هواداران لبنانی عربستان هم از اقدامات ریاض سردرگم شده اند

الاخبار: هواداران لبنانی عربستان هم از اقدامات ریاض سردرگم شده اند