مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 10:262016-03-02فرهنگي

مسابقه زنده طراحی لباس فجر کلید خورد


20 طراح لباس از شهرهای مختلف ایران رقابت خود را در پنجمین جشنواره مد و لباس آغاز کردند تا مخاطبان را با مراحل مختلف طراحی لباس از ایده تا اجرا آشنا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مسابقه زنده طراحی لباس از برنامه های پنجمین جشنواره مدولباس فجر، سه شنبه 11 اسفندماه در تالار وحدت آغاز به کار کرد.

در این برنامه که با حضور معاون هنری ارشاد علی مرادخانی، دبیر کارگروه مد و لباس حمیدقبادی، رییس هیات مدیره انجمن طراحان لباس سومبات هاکوپیان و دبیر انجمن طراحان لباس و پارچه صدیقه پاک بین افتتاح شد، 20 شرکت کننده از شهرهای مختلف ایران به تالار وحدت آمدند تا به مدت سه روز با یکدیگر رقابت کنند و یک طرح را از مرحله ایده به اجرا درآورند.

صدیقه پاک بین در توضیح این مسابقه که توسط انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و با همیاری کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار می شود گفت: تمام مواد اولیه در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته تا آنها در مدت سه روز به طراحی، الگوسازی، برش و دوخت لباس بپردازند.

دبیر انجمن طراحان لباس و پارچه در ادامه گفت: این 20 شرکت کننده از میان 120 نفر انتخاب شده اند و ما اصلا فکر نمی کردیم چنین استقبالی از مسابقه بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه زنده طراحی لباس فجر کلید خورد

مسابقه زنده طراحی لباس فجر کلید خورد