مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اسفند 1394 ساعت 10:362016-03-01فناوري

ساماندهی پروژه VOD توسط مرکز فضای مجازی/ آپارات نیازی به ضمانت ندارد


با توجه به اینکه VOD تازه در شرایط شروع کار و فضا غیرشفاف است، مرکز ملی فضای مجازی به این حوزه جهت شفاف سازی ورود خواهد کرد.

- ابوالحسن فیروزآبادی در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، درباره اینکه مجوزهای VOD وزارت ارشاد چه تضمینی برای بقای استارت آپ های از پیش شکل گرفته در کشورمان مبتنی بر تلویزیون اینترنتی دارد، اظهار کرد: نمونه بارز این قبیل کسب وکارها را در آپارات که می توان از آن به عنوان یوتیوب ایرانی نام برد، شاهد هستیم که تضمین خاصی برای آن لازم نیست.

رییس مرکز ملی فضای مجازی عنوان کرد: این کسب وکار به دلیل اینکه از زبان ها و فیلم های محلی پشتیبانی می کند، با استقبال خوبی توسط مردم روبرو است و لذا همین موضوع تضمینی قوی برای بقای آن به حساب می آید.

وی با بیان اینکه آپارات در ایران شرایط موفقیت بهتری نسبت به یوتیوب دارد، درباره محدودیت در تعداد بازیگران VOD و چالش هایی که این موضوع می تواند در آینده به دنبال داشته باشد نیز گفت: با توجه به اینکه تازه در شرایط شروع کار هستیم و فضا غیرشفاف است، مرکز ملی فضای مجازی به این حوزه جهت شفاف سازی ورود خواهد کرد.

فیروزآبادی تصریح کرد: شیوه صدور و اعطای مجوزهای لازم در این حوزه را بررسی خواهیم کرد و با شفافیت کامل به سمت ساماندهی این فضا می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پروژه VOD توسط مرکز فضای مجازی/ آپارات نیازی به ضمانت ندارد

ساماندهی پروژه VOD توسط مرکز فضای مجازی/ آپارات نیازی به ضمانت ندارد