مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اسفند 1394 ساعت 05:062016-02-26پزشكي

اظهارنظر ضد و نقیض پزشک معالج و ضرورت پیگیری وزارت بهداشت برای بررسی حادثه


حادثه مرگ ناگهانی مادر باردار چالوسی که سبب بازتاب وسیعی در سطح منطقه استان شده با اظهارنظر ضد و نقیض پزشک معالج مواجه که ضرورت پیگیری وزارت بهداشت برای بررسی دلیل حادثه را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مادر بارداری که برای زایمان به بیمارستان طالقانی چالوس مراجعه کرده بود, در وضعیت زایمان طبیعی که نتوانست فرزند خود را به دنیا بیاورد در جریان عمل جراحی سزارین فوت کرد و فرزند برای همیشه از دیدن مادر محروم ماند.

در روزی از روزهای اسفند که همه سرگرم تنور داغ انتخابات هستند, مادری با امید فراوان در انتظار تولد فرزندش که 9 ماه او را در وجود خود نگه داشته ثانیه شماری می کرد و با امید گام به بیمارستان طالقانی چالوس نهاد که متاسفانه زمانی که همه چشم انتظار به دنیا آمدن فرزندش بودند, فوت می کند و فرزند در حالی به دنیا می آید که هیچ وقت مادر خود را نخواهد دید.

این مادر باردار از ساعت 9 صبح به بیمارستان مراجعه می کند و بعد از بررسی های اولیه مشخص می شود که مادر در وضعیتی است که باید ختم حاملگی صورت گیرد که مراحل اولیه توسط بیمارستان انجام شود.

یکی از بستگان این مادر باردار می گوید: چند ساعتی که مادر برای زایمان طبیعی منتظر می ماند که در واقع از زمان زایمان آن نیز گذشته بود, متوجه می شوند که قادر به زایمان طبیعی نیست و از طرفی خانواده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر ضد و نقیض پزشک معالج و ضرورت پیگیری وزارت بهداشت برای بررسی حادثه

اظهارنظر ضد و نقیض پزشک معالج و ضرورت پیگیری وزارت بهداشت برای بررسی حادثه