مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اسفند 1394 ساعت 13:462016-02-25پزشكي

عکس العمل هاشــــــــمی درباره سوختـــــــــن فرزندانش


وزیر بهداشت در پاسخ به اینکه اگر فرزندانش می سوختند چه می کرد؟ گفت: در صورت کمک نکردن آموزش و پرورش، حل مشکل دختران شین آباد را وظیفه خود می دانیم و اگر دولت هم کمک نکند شخصاً تعهد می دهم اقداماتی از جمله اعزام به خارج از کشور برایشان انجام دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، سید حسن هاشمی در حاشیه پنجمین کنگره کشوری سوختگی در سالن همایش های رازی، به منظور بررسی و حل مشکلات درمانی دختران حادثه شین آباد، با والدین، تیم درمانی و حادثه دیدگان، نشستی برگزار کرد.

در این نشست ابتدا محمد جواد فاطمی مسئول تیم درمانی این کودکان و رییس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران به ذکر تاریخچه این حادثه و اقدامات درمانی صورت گرفته برای این کودکان پرداخت و گفت: این حادثه در 15 آذر سال 91 در مدرسه انقلاب اسلامی روستای شین آباد پیرانشهر به وقوع پیوست که در اثر این حادثه، 2 نفر از دانش آموزان جان خود را از دست دادند و 24 نفر نیز دچار بیماری سوختگی شدند.

پس از آن، در مرکز فوق تخصصی سوختگی حضرت فاطمه (س) به همت جمعی از بهترین جراحان پلاستیک، تیم بیهوشی و روانشناس بالینی و پرستاران، تحت درمان قرار گرفتند که در مجموع 785 ویزیت، 110 عمل جراحی، 221 مورد پیوند بافت، 109 بار فیزیوتراپی و 109 ویزیت روانشناس بالینی برای آنها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس العمل هاشــــــــمی درباره سوختـــــــــن فرزندانش

عکس العمل هاشــــــــمی درباره سوختـــــــــن فرزندانش