مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 بهمن 1394 ساعت 11:052016-02-16فرهنگي

برپایی دوره متمرکز آموزش شعر در حاشیه جشنواره فجر


در آستانه برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره شعر فجر، دوره متمرکز آموزش شعر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان یافتن روند داوری دهمین دوره جشنواره شعر فجر و در آستانه برگزاری آیین اختتامیه، بنیاد شعر و ادبیات داستانی اعلام کرد به عنوان مجری دهمین دوره با حضور شاعران شناخته شده کشورمان، برای بیش از 200 شاعر جوان کمتر از 30 سال دوره آموزشی متمرکز شعر برگزار خواهد کرد.

این شاعران که توسط ادارات کل ارشاد از سراسر کشور انتخاب شده اند، در مدت سه روز فرصت می یابند تا در کلاس های شعر حضور یابند.

در این دوره، شاعرانی چون دکتر اسماعیل امینی، دکتر قربان ولییی، محمدحسین جعفریان، ابوالفضل زرویی نصرآباد، جواد محقق، عبدالجبار کاکایی، حسین آهی، حمیدرضا شکارسری، مصطفی علیپور و مصطفی محدثی خراسانی برای شاعران جوان کلاس آموزشی برگزار خواهند کرد.

برگزاری محافل شعرخوانی با حضور شاعرانی چون ناصر فیض، غلامرضا طریقی، بهروز جلالی، ارمغان بهداروند، ساعد باقری، سهیل محمودی، بهمن ساکی و علی محمد مودب نیز از دیگر بخش های دوره متمرکز آموزش شعر در حاشیه دهمین دوره جشنواره شعر فجر خواهد بود.

در این دوره، که روزهای پنجشنبه و جمعه، 29 و 30 بهمن در تهران برگزار می شود، شاعران کمتر از 30 سال با اصول نقد شعر، زبان شعر، حکمت در شعر، بی مرزی شعر فارسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دوره متمرکز آموزش شعر در حاشیه جشنواره فجر

برپایی دوره متمرکز آموزش شعر در حاشیه جشنواره فجر