مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 17:262016-02-02اقتصادي

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خبر داد آزادسازی 42 کیلومتر از رودخانه کشف رود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از آزادسازی 42 کیلومتر از رودخانه کشف رود در امسال خبر داد و گفت: احیای این رودخانه در شورای عالی آب تصویب و در آینده نزدیک عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، محمد حسین جعفری عصر امروز در نشست خبری اعلام افتتاح پروژه های عمرانی خراسان رضوی همزمان با دهه فجر در سالن اجتماعات استانداری این استان اظهار کرد: 6.

8 میلیارد متر مکعب از منابع آب تجدید پذیر هستند در حالی که در خراسان رضوی نزدیک به یک میلیون و 200 متر مکعب بیشتر از این میزان بداشت می شود.

وی با اشاره به مصوبات شورای عالی آب کشور در ارتباط با توجه ویژه به منابع آب زیرزمینی و تجدیدپذیر گفت: در حال حاضر رویکرد سازه ای جای خود را به رویکرد تقاضا محور داده و در این راستا 16 طرح که توجه ویژه ای به آب های تجدیدپذیر داشته مورد تایید شورای عالی آب کشور قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به اهمیت پیشرفت در تکنولوژی های کشاورزی که منجر به کاهش هدررفت آب می شود، حدود 94 درصد چاه های آب در کشاورزی خراسان رضوی هوشمند شدند تا از هدررفت آب جلوگیری و میزان آن را به خوبی و با دقت بالا کنترل کنند.

جعفری با اشاره به اینکه استفاده از منابع آبی تجدید پذیر را بر اساس مصوبات شورای عالی آب که باید تا سال 1420 مورد بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خبر داد آزادسازی 42 کیلومتر از رودخانه کشف رود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خبر داد آزادسازی 42 کیلومتر از رودخانه کشف رود