مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 بهمن 1394 ساعت 10:452016-01-29ورزشي

توانایی کسب 6 طلای المپیک را داریم


در فاصله 190 روز مانده به آغاز بازی های المپیک 2016 برزیل، جامبولات تدیف 47 ساله بار دیگر سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تدیف از سال 2001 تا فوریه سال 2011 سرمربی تیم روسیه بود.

بعد از آن و به دلایل مناقشات سیاسی در منطقه اوستیای جنوبی، از این سمت برکنار شد اما از چندی قبل به عنوان مشاور با این تیم همکاری می کرد.

تدیف در المپیک 2004 و 2008 با روس ها نتایج خوبی را کسب کرد و با حکم میخاییل مامیاشویلی، رییس فدراسیون کشتی این کشور، بار دیگر سرمربی تیم روسیه شد.

گفته می شود اهمیت بالای رقابت های المپیک و کسب تنها یک مدال طلا در المپیک لندن از دلایل برکناری ماگمود گوسینوف از سرمربیگری روس ها بوده است.

در حالی که اخبار حاکی از حضور پنج مربی از جمله دیوید موسل بز و حاجی مراد ماگموداف در کادر مربیگری تدیف است، مامیاشویلی تاکید کرده است گوسینوف نیز در کادر فنی روس ها باقی می ماند.

تدیف از سال 2001 تا 2011 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه بود و این تیم را دو بار قهرمان المپیک، و چندین بار قهرمان جهان و اروپا کرد.

تیم روسیه در قهرمانی جهان 2007 با 6 مدال طلا و یک مدال برنز در هفت وزن به قهرمانی رسید که قاطعانه ترین قهرمانی یک تیم در تاریخ این رقابت ها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی کسب 6 طلای المپیک را داریم

توانایی کسب 6 طلای المپیک را داریم