مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 دی 1394 ساعت 12:352016-01-10اقتصادي

ماجرای ناکامی اختلاس 860 میلیاردی از یک بانک


بعد از اختلاس 3000 میلیارد تومانی معروف در تاریخ اقتصادی کشور که پای چند بانک در میان بود، این بار یکی از این بانکها تا پای اختلاس حدود 1000 میلیارد تومانی پیش رفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هنوز آثار اختلاس 3000 میلیاردی که در سال 1390 از آن پرده برداشته شد از میان نرفته و حتی برخی متهمان آن پای محاکمه ننشسته اند که شبکه بانکی بازهم درگیر تهدید به اختلاسی نزدیک به یک سوم رقم قبلی شد.

اخیرا در رابطه با اقدام باند بزرگی که قصد سوءاستفاده از حساب های بانک ملی را داشتند که البته کشف و دستگیر شدند، بود.

ماجرا بر این قرار بود که در تاریخ 30 تیرماه امسال گزارشی به مدیریت حراست بانک ملی واصل شد که حاکی از قصد یک باند کلاهبردار با هدایت از خارج از کشور برای سوءاستفاده از حسابهای بانکها ازجمله بانک ملی را داشتند که این موضوع بلافاصله از سوی حراست بانک ملی به سازمان اطلاعات استان تهران منعکس و طی حدود سه ماه موضوع با مدیریت بانک ملی و همکاری حراست، بازرسی بانک و سازمان اطلاعات استان تهران اقدامات و تماسهای آنها مورد درصد قرار گرفته است.

این باند در روزهای ابتدایی آبانماه قصد داشت که از طریق معاون یکی از شعب بانک، مبالغ کلانی را به حساب چند صرافی جهت انتقال بعدی به حسابهای دیگر واریز کند که با توجه به تمهیدات قبلی بانک، تمام حساب ها مسدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ناکامی اختلاس 860 میلیاردی از یک بانک

ماجرای ناکامی اختلاس 860 میلیاردی از یک بانک