مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 10:102015-12-16اقتصادي

خارج شدن صد هزار خانوار مددجوی کمیته امداد کشور از زیر پوشش این نهاد


امسال بیش از صد هزار خانوارمددجوی کمیته امداد امام خمینی کشور با توانمند سازی واجرای اجرای طرحهای اشتغالزایی اززیر پوشش این نهاد خارج می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ معاون امور اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان گفت: دو هزار میلیارد تومان برای طرحهای اشتغال خرد و مشاغل خانگی از محل صندوق اعتبار توسعه ملی و صندوق اشتغال کشور اعتبار اختصاص یافته است .

محمد امید افزود: بیش از 25 هزار فرصت شغلی برای مددجویان در کشور ایجاد شده است که پیش بینی می شود با اعتبار 120 میلیارد تومان تا پایان سال 10 تا 12 هزار فرصت شغلی در کشور تعریف شود.

وی گفت: تا کنون بیش از 60 درصد این اعتبار محقق شده و در حال پی گیری برای 8 میلیارد تومان باقی مانده هستیم .

معاون امور اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی( ره)کشور گفت: با اختصاص منابع مطمئن ، سالانه حدود ??? هزار خانوار را می توان خودکفا کرد و طبق برنامه پنجم توسعه نهادهای حمایتی موظف هستند سالانه ?? درصد افراد مددجوی خود را با توانمندسازی از پوشش خارج کنند.

وی افزود: برای توسعه و گسترش مشاغل خانگی و خرد در استان استفاده از ظرفیتهای مجتمع های اقتصادی می تواند زمینه مناسبی را برای خود کفایی مدد جویان کمیته امداد فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج شدن صد هزار خانوار مددجوی کمیته امداد کشور از زیر پوشش این نهاد

خارج شدن صد هزار خانوار مددجوی کمیته امداد کشور از زیر پوشش این نهاد