مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 08:512015-12-16فناوري

تمام نکاتی که همراه اولی ها باید درباره دُرسا بدانند


زیست بوم مجازی درسای همراه اول با ارائه محتوای مفید و جذاب در حوزه های مختلف از قبیل آموزش، تفریح و سرگرمی و سلامت، شرایط استفاده از فضای مجازی سالم را برای کودک و نوجوان مهیا می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، سیم کارت کودک و نوجوان "درسا" با هدف ایجاد فضای مجازی و اینترنت پاک برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی و توسط اپراتور اول موبایل در راستای الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ارائه این سیم کارت ها ارائه شده است.

دی ماه سال گذشته وزارت ارتباطات برای صیانت از کودکان و نوجوانان در برابر خدمات نسل های سوم و بالاتر تلفن همراه (3G و 4G)، اپراتورها را مکلف به ارائه سیم کارت های کودک و نوجوان کرد.

با توجه به توسعه نسل های بالاتر تلفن همراه که موجب فراهم شدن خدمات جدیدی در حوزه هایی همچون سلامت، آموزش و اشتغال می شود و از آنجایی که امکان بهره مندی از این خدمات به صورت گسترده برای همه رده های سنی فراهم است، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه 203 به منظور صیانت از کودکان و نوجوانان در خدمات تلفن همراه باند پهن، ضوابطی را تصویب کرد.

این ضوابط به منظور بهره مندی مفید و پرهیز از مخاطرات احتمالی حوزه خدمات باند پهن بر مبنای نیازهای ملی و فرهنگی و با توجه به نقشه مهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام نکاتی که همراه اولی ها باید درباره دُرسا بدانند

تمام نکاتی که همراه اولی ها باید درباره دُرسا بدانند