مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آذر 1394 ساعت 10:452015-12-08ورزشي

موفقیت کودکان ایرانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی


کودکان ایرانی در بیستمین دوره مسابقات بین المللی UCMAS هند حضوری موفق داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی ایسنا، تیم اعزامی به این رقابت ها که شامل برگزیدگان مسابقات استانی و کشوری UCMAS بودند در بخش های مختلف این مسابقه موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

سیستم محاسبه ذهنی و چرتکه یی (UCMAS)، ترکیبی است از یک ابزار تدریس باستانی - چرتکه - با مهارت های مدرن آموزشی برای پویایی و تکامل کل مغز کودک که با ترویج یادگیری و به طور خاص یادگیری ریاضی به عنوان یک هیجان و سرگرمی تلقی شود.

این برنامه آموزشی سال هاست که ایجاد شده و بارها مورد آزمایش قرارگرفته و نتیجه آن یک تجربه جهانی همراه با موفقیت بوده است.

سیستم محاسبه ذهنی و چرتکه یی با استفاده از یک سیستم نوآورانه محاسبه ای و با بکارگیری چرتکه باعث هماهنگی بین دو نیمکره راست و چپ شده و با ایجاد یک چارچوب زیربنایی سبب افزایش ظرفیت ذهن و مهارتهای نظیر مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مساله می شود که در موفقیت دانش آموزان در همه رشته ها و زندگی روزمره نقش اساسی دارد.

به گفته ارائه دهندگان این روش، آموزش طرح توسعه ذهنی UCMAS نه تنها مغایرتی با سیستم آموزش ریاضی در مدارس ندارد بلکه به عنوان مکمل آموزشی با استفاده از تکنیک های مذکور مفاهیم و تصویرسازی ذهنی را به دانش آموزان آموزش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت کودکان ایرانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی

موفقیت کودکان ایرانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی