مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آذر 1394 ساعت 14:412015-12-04سياسي

رییس جمهور آینده لبنان چه کسی خواهد بود؟


سعدالحریری در دیدا با سلیمان فرنجیه برای او شرط گذاشت که در مقابل نامزدی برای ریاست جمهوری، او باید در همه دولت های دوره ریاست جمهوری فرنجیه نخست وزیر باشد و صرف نظر از قانون انتخابات باید ضمانت حزب الله را نیز بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از روزنامه الاخبار، سعدالحریری رییس حزب جریان المستقبل در دیدارش با سلیمان فرنجیه در پاریس برای او شرط گذاشت که در مقابل نامزدی برای ریاست جمهوری، او باید در همه دولت های دوره ریاست جمهوری فرنجیه نخست وزیر باشد و صرف نظر از قانون انتخابات در این خصوص باید ضمانت حزب الله را نیز بگیرد.

حمایت حزب الله از عون این در حالی است که برای همپیمانان و رقبای حزب الله روشن شده است که موضع آن در قبال نامزدی ژنرال میشل عون رییس فراکسیون تغییر و اصلاح پارلمان لبنان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نهایی و قاطع و غیرقابل بازگشت است.

نکته قابل ملاحظه اینکه در بین تفاهم با میشل عون و ایجاد برون رفت از مشکل ریاست جمهوری، حزب الله در تفاهمی که در طول سال های گذشته استحکام و قدرت آن ثابت شده است، کوتاهی نخواهد کرد به ویژه اینکه حزب الله دستاوردهای میدانی جبهه های مختلف منطقه ای را به نفع خود می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آینده لبنان چه کسی خواهد بود؟

رییس جمهور آینده لبنان چه کسی خواهد بود؟