مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آذر 1394 ساعت 10:412015-12-03فرهنگي

نمایشگاه عکس «جلوه های محرم» در لرستان برپا می شود


نمایشگاه گروهی عکس «جلوه های محرم» در شهرستان خرم آباد برپا می شود.

- نمایشگاه گروهی عکس جلوه های محرم در شهرستان خرم آباد برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، با همکاری چهار تن از عکاسان ملی نمایشگاه گروهی عکس در مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد راه اندازی می شود.

این نمایشگاه چهاردهم آذرماه گشایش یافته و تا نوزدهم آذر نیز برقرار است که در پایان، عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، به مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها تعلق می گیرد.

هنرمندان، آرمان آستا، حامد نکته سنج، محمدامین یوسفی و محمدامین عابدینی، چهار عکاسی هستند که با آثار هنری خود، جلوه های محرم در خرم آباد را در قاب عکس به تصویر می کشند.

حامد نکته سنج، عضو رسمی فدراسیون بین المللی عکاسی و برگزیده جشنواره بین المللی خیام در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: لرستان، اولین استانی است که برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شده و بنا داریم که از این پس، هرسال دریکی از استان های کشور، نمایشگاه جلوه های محرم را برگزار کنیم.

وی بابیان اینکه آیین عزاداری لرستان در تمام کشور بی نظیر است، افزود: سنت های ویژه ای از جمله چهل منبر و گل مالی در لرستان، عزاداری این استان را از سایر نقاط کشور متمایز کرده و همین سبب شده که هرساله عکاسان بسیاری از سراسر کشور ترجیح دهند که سوژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس «جلوه های محرم» در لرستان برپا می شود

نمایشگاه عکس «جلوه های محرم» در لرستان برپا می شود