مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 14:412015-11-08اقتصادي

دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی در اراک برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه این استان بعنوان یکی از قطب های صنعتی نیاز به فناوری های جدید چاپ،تبلیغات وبسته بندی دارد درصدد برگزاری دومین نمایشگاه چاپ، - بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی در اراک هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی حقیقی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران بااشاره به برگزاری دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی در اراک اظهار داشت: با توجه به احساس نیاز استان مرکزی به ارتباط موثربا علوم روزاین صنعت، دومین نمایشگاه تخصصی چاپ، بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی از 18 تا 22 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران در اراک برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد ارتباط نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات چاپ، بسته بندی و بازاریابی، برقراری ارتباط بامدیران روابط عمومی های ادارات موسسات و سازمان های دولتی ومشارکت کنندگان نمایشگاه، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی در راستای موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی وتشویق بازار داخلی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، کاهش هرچه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی وافزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن، حمایت از صنعت تبلیغات وارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی در اراک برگزار می شود

دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی در اراک برگزار می شود