مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 12:362015-10-10فرهنگي

به مناسبت هفته ملی کودک کارگاه های فرهنگی و ادبی در زنجان برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از برگزاری کارگاه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای اعضای مراکز این کانون در استان خبر داد.

- محمدنقی صالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: همزمان با هفته کودک برنامه های مختلفی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

وی از برگزاری کارگاه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: طی این هفته برنامه قصه گویی از زبان پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با عنوان کرسی ننه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از برگزاری برنامه شعرخوانی گروهی با عنوان دوستی صداها و معرفی کتاب های جدید با عنوان سبد دوستی خبر داد و تصریح کرد: طی هفته کودک برنامه هایی همچون معرفی بازی های محلی، وقایع، کاردستی های خلاق، ساخت بادبادک با عنوان پرواز بادبادک من ، کاردستی اریگامی، نقاشی با عنوان یک روز رنگی رنگی و سفالگری در نظر گرفته شده است.

صالحی کارت سازی با موضوع لبخند کودکان ، کارگاه ادبی با عنوان خاطرات بامزه دوران کودکی و ایستگاه بازی های گروهی و سرگرمی بچه ها با عروسک ها و اسباب بازی های محبوب خود با عنوان بازی و شادی را از دیگر برنامه های ادبی کانون پرورش فکری اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته ملی کودک کارگاه های فرهنگی و ادبی در زنجان برگزار می شود

به مناسبت هفته ملی کودک کارگاه های فرهنگی و ادبی در زنجان برگزار می شود