مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مهر 1394 ساعت 11:412015-09-28سياسي

به رهبری محسن بافنده وحید تاج با ارکستر فیلارمونیک سونات می خواند


ارکستر فیلارمونیک سونات که چند سالی است به همت محسن بافنده کار خود را آغار کرده است این بار به همراه وحید تاج به روی صحنه می رود.

- "، ارکستر فیلارمونیک سونات که چند سالی است به همت محسن بافنده کار خود را آغار کرده است این بار به همراه وحید تاج به روی صحنه می رود.

این ارکستر که اکثر نوازندگان آن از استان مازندران هستند و البته تعدادی هم از نوازندگان پایتخت نشین را در خود دارد، در دو بخش به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

بخش نخست شامل قطعات: سبکبال آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی، فانتزی برای تار و ارکستر تکنواز تار مهران معمار نژاد، آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی، کنسرتینو سنتور تکنواز سنتور مجید رییسیان آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی، فروغ عشق با صدای بهادر رحمانی جو آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی، ایران با صدای بهادر رحمانی جو آهنگسازی و تنظیم محمد سریر.

بخش دوم به خوانندگی وحید تاج شامل قطعات: وای از شب من آهنگساز همایون خرم تنظیم شهرام توکلی، دور جوانی آهنگساز بزرگ لشکری تنظیم شهرام توکلی، خوشه چین آهنگساز روح اله خالقی تنظیم شهرام توکلی، دختر کولی آهنگساز عباس شاپوری تنظیم شهرام توکلی، بیا آهنگساز حبیب اله بدیعی تنظیم شهرام توکلی، خاک مهرآیین آهنگسازی و تنظیم علی اکبر قربانی، تیتراژ سریال میرزا کوچک خان آهنگسازی و تنظیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رهبری محسن بافنده وحید تاج با ارکستر فیلارمونیک سونات می خواند

به رهبری محسن بافنده وحید تاج با ارکستر فیلارمونیک سونات می خواند