مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مهر 1394 ساعت 17:302015-09-23سياسي

هیأت پارلمانی ایران به روسیه سفر کرد


هیأت پارلمانی ایران روز گذشته به کشور روسیه سفر کرده و خجسته به عنوان رییس این هیأت پارلمانی با معاون دومای روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای هیأت پارلمانی ایران به ریاست امیر خجسته صبح روز سه شنبه (31 شهریور ماه) با هدف گسترش روابط پارلمانی و بررسی راه کارهای افزایش هر چه بیشتر همکاری های پارلمانی، به کشور روسیه سفر کردند.

در این سفر خجسته رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در دیدار با نیکلای لویچف معاون دومای کشوری فدراسیون روسیه، با ابراز رضایت از رشد روابط دو جانبه جمهویر اسلامی ایران و روسیه، گسترش همکاری های پارلمانی شامل تبادل تجربیات و نظرات میان کمیسیون های تخصصی مجالس دو کشور، را قدمی مهم برای تحکیم مناسبات ارزیابی کرد.

وی با تشریح عملکرد کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، در تعامل با نهادهای ذی ربط در حوزه مدیریت و قانون گذاری شهری و سراسری، عزم و اراده مسئولان دو کشور برای پیش برد اهداف مشترک و دو جانبه، منطقه ای و بین المللی را ممتاز دانست و ابراز امیدواری کرد که با فضای مثبت و دوستانه ای که بر روابط فی مابین حاکم است، تقویت همکاری ها در همه عرصه ها پیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت پارلمانی ایران به روسیه سفر کرد

هیأت پارلمانی ایران به روسیه سفر کرد