مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 شهریور 1394 ساعت 12:162015-09-18سياسي

قدرت و هیبت آمریکا در مقیاس جهانی و منطقه ای شکسته شده است


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: قدرت و هیبت آمریکا یی ها در مقیاس جهانی و منطقه ای شکسته شده و سیاست ایجاد نظم نوین جهانی تبدیل به بی نظمی نوین جهانی شده است.

- "، سردار سرلشگر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران بااشاره به حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی اظهار داشت: مسجد الاقصی پیوند ناگسستنی با قلب ها و امت اسلامی برقرار کرده است و اهانت رژیم صهیونیستی به آن اقدامی مذبوحانه است که تنها شمارش معکوس زوال و نابودی این رژیم را سرعت می بخشد.

وی ادامه داد: همگان شاهد این بودند که رژیم صهیونیستی در جنگ های 33، 22 و 51 روزه حزب الله، مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین که نشأت گرفته از مقاومت اسلامی مردم ایران بود، شکست خوردند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تأکید براینکه دفاع مقدس مکتب مقاومت را به فلسطینیان، لبنان و سرزمین های دیگر اسلامی برد، افزود: صهیونیست ها برای اولین بار طعم شکست را از مقاومت اسلامی، حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی چشیدند.

سرلشگر رحیم صفوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اضمحلال رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی به طرف اضمحلال می رود و براساس سخن حکیمانه حضرت امام خامنه ای صهیونیست ها 25 سال آینده را نخواهند دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت و هیبت آمریکا در مقیاس جهانی و منطقه ای شکسته شده است

قدرت و هیبت آمریکا در مقیاس جهانی و منطقه ای شکسته شده است