مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 شهریور 1394 ساعت 13:562015-09-07سياسي

دوازدهمین همایش بین المللی انجمن رمز ایران در دانشگاه گیلان برگزار می شود


مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان از برگزاری دوازدهمین همایش بین المللی انجمن رمز ایران از 17 تا 19شهریورماه جاری در تالار حکمت دانشگاه گیلان خبر داد.

- سعید رهسپار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" گفت: دوازدهمین همایش بین المللی انجمن رمز ایران طی روزهای 17 تا 19شهریورماه جاری در تالار حکمت دانشگاه گیلان با همکاری گروه های مهندسی کامپیوتر و برق دانشگاه گیلان برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه امنیت اطلاعات و رمزشناسی، برنامه ریزی و اجرا می شود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان، آشنایی و ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان، سیاست گذاران و علاقمندان حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات، بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری آن در فضای مجازی و تاکید بر امن سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور را از اهداف این همایش عنوان کرد.

رهسپار افزود: در اولین روز همایش، کارگاه های تخصصی آغاز می شود که این کارگاه ها شامل مجموعه ای از ارایه های تخصصی با نگاه عملی و دانش افزا برای علاقمندان به حوزه فناوری اطلاعات و امنیت سیستم های کامیپوتری است.

وی گفت: ارائه دهندگان این کارگاه ها، از اساتید بنام دانشگاه های کشور و متخصصین حوزه صنعت به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین همایش بین المللی انجمن رمز ایران در دانشگاه گیلان برگزار می شود

دوازدهمین همایش بین المللی انجمن رمز ایران در دانشگاه گیلان برگزار می شود