مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 16:202015-09-04بين الملل

العالم: کانادا درخواست پناهندگی خانواده کودک غرق شده سوری را رد کرده بود


خانواده کودک سه ساله سوری پیش از مرگ وی به دولت کانادا درخواست پناهندگی داده بودند اما کانادا این درخواست آنها را رد کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی العالم پیکر کودک سه ساله سوری و برادر و مادرش که در آبهای سواحل ترکیه غرق شده بودند به عین العرب انتقال داده شدند.

مشاهده تصاویر پیکر بی جان این کودک سه ساله در سواحل ترکیه افکار عمومی جهان را شوکه کرده و موجی از غم و اندوه میان مردم جهان به وجود آورده است.

سمیر شوهانی خبرنگار این شبکه ضمن پخش تصویر این کودک گفت: این تصویر ابتدا فقط تصویری خبری بود اما پس از آن به خبری مکتوب تبدیل شد و در شبکه های اجتماعی و در صدر اخبار روزنامه ها و رادیوها و شبکه های تلویزیونی قرار گرفت.

این شبکه ضمن نمایش عکسهای خانوادگی این کودک سوری که آیلان نام دارد گفت: او به همراه پدر و مادر و برادرش سوار بر قایقی عازم اروپا بودند اما امواج دریا پیکر بی جان او و مادر و برادرپنج ساله اش را به ساحل بدروم ترکیه یعنی مبدأ سفر دریایی شان بازگرداند.

عبدالله شنو پدر این کودک سوری به خبرنگاران گفت: قایق واژگون شد و من آنها را گرفتم اما نتوانستم آنها را نجات دهم.

آنها یکی یکی جان باختند.

خبرنگار العالم گفت: وقتی آیلان متولد شد آتش جنگ در سوریه افروخته شده بود و درحالی جان باخت که جنگ هنوز درحال گرفتن جان مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العالم: کانادا درخواست پناهندگی خانواده کودک غرق شده سوری را رد کرده بود

العالم: کانادا درخواست پناهندگی خانواده کودک غرق شده سوری را رد کرده بود