مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 10:162015-08-30سياسي

«هیفوس»؛ دسته گل هلندی برای خبرنگاران فراری +تصاویر


هیفوس تنها در سال 2014 بیش از دو میلیون یورو در ایران هزینه کرده است.

یکی از این برنامه ها، در حمایت از همجنس بازان در ایران بود که با همکاری وزارت خارجه هلند از اواخر 2012 کلید زد و با سفر نماینده هلندی هیئت پارلمانی اروپا به ایران پیگیری شد.

- "، از حلقه رسانه ای ضدانقلاب و خبرنگاران و چهره های شناخته شده ای گفتیم که پس از خروج از کشور، پایه گذار شبکه ها و سایت های خبری فارسی زبان بیگانه شدند.

به جز شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی که با بودجه دولت انگلیس اداره می شود، رسانه های دیگر فارسی زبان بیگانه هستند که هم عرض بی بی سی و با نیروهایی که میان دو سه سایت دست به دست می شوند، به تولید محتوا بر ضد فرهنگ، اعتقادات، نظام سیاسی و .

مردم ایران مشغول هستند.

کادر این شبکه ها همانطور که در مطالب قبلی اشاره شد، خبرنگاران سابقا تجدیدنظرطلب و اصلاح طلب نشریات داخلی هستند که پس از زمینه سازی در داخل و چراغ سبز در خارج، به بهانه های مختلف از کشور گریختند و به خدمت ارگان های بیگانه درآمدند.

یکی از مقاصد عمده خبرنگاران فراری ، مؤسسه روز و روزنامه اینترنتی موسوم به روزآنلاین است که پدرخوانده خبرنگاران فراری و -به تعبیر خودش- بچه های خبرنگار اصلاح طلب، مسعود بهنود به همکاری چند تن دیگر، راه اندازی کردند تا به خانه امید بچه ها تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیفوس»؛ دسته گل هلندی برای خبرنگاران فراری +تصاویر

«هیفوس»؛ دسته گل هلندی برای خبرنگاران فراری +تصاویر