مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 شهریور 1394 ساعت 11:412015-08-23بين الملل

خوشگذرانی امیر قطر به سبک اروپایی + عکس


امیر سابق قطر قدرت را دو سال پیش رها کرد و فارغ از هیاهوها و جنجال های منطقه آشوب زده خاورمیانه در اروپا با کشتی تفریحی خود مشغول تفریح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از عصرایران، شاید حمد بن خلیفه آل ثانی امیر سابق قطر را بتوان یکی از زیرک ترین رهبران عربی منطقه خاورمیانه دانست.

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی دو سال پیش و در بحبوحه ناآرامی های متعاقب بهار عربی در بیشتر کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در حالی که تنها 61 سال سن داشت به نفع پسرش تمیم از قدرت کناره گیری کرد و پس از آن زمان کمتر در انظار عمومی ظاهر شده و سعی دارد کمتر در مسایل سیاسی دخالت کند.

وب سایت "دیلی میل" انگلیس اما اخیرا با انتشار یک آلبوم تصویری از سفر تابستانی امیر سابق با یک کشتی فوق لوکس در اروپا گوشه هایی از زندگی در حاشیه امیر سابق را به روایت تصویر در آورده است.

امیر سابق قطر از سال 1995 تا 2013 به مدت 18 سال در راس هرم قدرت بود و کمتر از دو سال پس از آغاز موج انقلاب های عربی در بسیاری از کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه عربی در یک سخنرانی 7 دقیقه ای و در تصمیمی که برای بسیاری از ناظران غیر منتظره می نمود اعلام کرد به نفع پسرش تمیم از قدرت کناره گیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشگذرانی امیر قطر به سبک اروپایی + عکس

خوشگذرانی امیر قطر به سبک اروپایی + عکس