مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مرداد 1394 ساعت 09:562015-08-09اقتصادي

صبح امروز بوی نفت ژاپنی ها را به وزارت نفت کشاند


در اولین دور از مذاکرات نفتی ایران و ژاپن، نمایندگان 28 شرکت نفتی، بانک و بیمه ژاپنی حضور یافته اند و پیشنهادهای خود به منظور از سرگیری فعالیت ها در صنایع نفت، - گاز و پتروشیمی ایران را ارائه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ دور جدید مذاکرات نفتی ایران و ژاپن به عنوان یکی از مشتریان سنتی نفت خام ایران صبح امروز یکشنبه 18 مرداد ماه در ساختمان وزارت نفت برگزار شد.

در اولین دور از مذاکرات نفتی ایران و ژاپن، نمایندگان 28 شرکت نفتی، بانک و بیمه ژاپنی حضور یافته اند و پیشنهادهای خود به منظور از سرگیری فعالیت ها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایران را ارائه کرده اند.

بر اساس اعلام وزارت نفت، در این مذاکرات، مدیران و نمایندگان شرکت های میتسوبیشی، تویوتا، سومیتومو، ایتوچو، سوجیتز، کنساماتسو، میتسویی، کانسایی پینت، ساندن هلدینگ، نیپون استیل، سومیتومو متال، تویو، جِی جی سی (JGC)، کوبه استیل، چیودا، بانک UFJ میتسوبیشی توکیو، گروه بانکی سومیتومو و میتسویی، بانک میزوهو، گروه نفت و انرژی نیپون JX، شواشل، اینپکس، فدراسیون تجارت ژاپن (Keidanren)، جترو، بانک همکاری های بین الملل ژاپن، بیمه صادرات و سرمایه گذاری ژاپن، گروه ملی فلزات و نفت و گاز ژاپن و مرکز همکاری های ژاپن و خاورمیانه حضور یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز بوی نفت ژاپنی ها را به وزارت نفت کشاند

صبح امروز بوی نفت ژاپنی ها را به وزارت نفت کشاند