مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 04:462015-07-27سياسي

300 پرونده فرزندخواندگی در قم رسیدگی می شود


مدیرکل بهزیستی قم با بیان اینکه هدف اصلی بهزیستی در فرزندخواندگی تأمین منافع کودک است، گفت: هم اکنون نیز 300 پرونده در نوبت متقاضی فرزندخواندگی وجود دارد که بعد از بررسی های لازم و شناسایی زوجین واجد شرایط به آنها تحویل داده می شود.

- "، با اشاره به شرایط فرزندخواندگی به خانواده های قمی اظهار داشت: در سال 93، تعداد تحویل فرزندخوانده های بی سرپرست به زوجین واجد شرایط 12 مورد، امین موقت 5 مورد، و موارد ارجاعی 25 پرونده بوده است و هم اکنون نیز 300 پرونده در نوبت متقاضی فرزندخواندگی وجود دارد که بعد از بررسی های لازم و شناسایی زوجین واجد شرایط، به آنها تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی بهزیستی در فرزندخواندگی تأمین منافع کودک است، تصریح کرد: فرزندان فاقد سرپرست به صورت آزمایشی در مدت 6ماهه در اختیار خانواده ها قرار می گیرند که در صورت تأیید بهزیستی شناسنامه برای کودک صادر می شود.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه امین موقت نیز یکی از راه های تحویل فرزندان به خانواده ها است، افزود: این کودکان بدسرپرست هستند که با حکم قضایی به بهزیستی تحویل می شوند که در این صورت کودک به مدت 2 سال به خانواده های واجد شریط تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 پرونده فرزندخواندگی در قم رسیدگی می شود

300 پرونده فرزندخواندگی در قم رسیدگی می شود