مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 تیر 1394 ساعت 14:262015-07-17سياسي

مسیر بررسی جمع بندی نهایی مذاکرات هسته ای به دقت در مجلس طی شود


مسیر بررسی جمع بندی نهایی مذاکرات هسته ای در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی باید به دقت طی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه اول این هفته نماز جمعه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: امیرمؤمنان(ع) می فرماید کسی که از پرهیزکاری جدا شودف شیفته لذت ها و شهوات می گردد و در بیابان سرگردان کننده گناهان مبتلا می شود.

خطیب جمعه خوی با اشاره به فضایل عید سعید فطر گفت: امام زین العابدین(ع) شب عید فطر را با اقامه نماز احیاء نگه می داشت و تا صبح ادامه می داد و در مسجد بیتوته می فرمود و می گفت شب فطر از نظر فضیلت کمتر از شب قدر نیست.

وی خواندن دعاهای متعدد، پرداخت زکات فطره، غسل کردن، استغفار از گناهان و اقامه نماز عید فطر را از جمله اعمال شب و روز عید فطر برشمرد.

شکوری با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان 3 وظیفه اصلی و کلیدی دارد و عبارتند از، بررسی مصوبات مجلس از جهت مغایرت و یا عدم مغایرت آن ها با شرع و قانون اساسی بطوریکه تا موقعی که مصوبات مجلس به تأیید شورای نگهبان نرسد، اعتبار قانونی ندارد.

وی تصریح کرد: وظیفه دیگر شورای نگهبان تفسیر قانون اساسی و سوم نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و همه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر بررسی جمع بندی نهایی مذاکرات هسته ای به دقت در مجلس طی شود

مسیر بررسی جمع بندی نهایی مذاکرات هسته ای به دقت در مجلس طی شود