مطالب مرتبط:
تعرفه آزمایشگاه های غذا و دارو از سال 99 ثابت مانده است
درآمدهای اختصاصی سازمان غذا و دارو افزایش یافت
مدیر کیفی آزمایشگاه
رویه نکونام تغییری نکرده است/ بوقچی ها، پای ثابت جلسات استقلال!
سریال «پایتخت 7» پس از 5 سال، پیش تولید سنگینی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 08:252024-07-27پزشكي

تعرفه آزمایشگاه های غذا و دارو از سال 99 ثابت مانده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی انصاری دوگاهه، با اشاره به چالش تعرفه های آزمایشگاه های کنترل کیفیت محصولات سلامت اظهار کرد: از سال 1399 تعرفه های موجود تغییری نداشته، - مدیرکل آزمایشگاه های مرجع غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، یکی از مهم ترین چالش های حوزه آزمایشگاه را عدم اجرای تعرفه های جدید عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی انصاری دوگاهه، با اشاره به چالش تعرفه های آزمایشگاه های کنترل کیفیت محصولات سلامت اظهار کرد: از سال 1399 تعرفه های موجود تغییری نداشته، در حالی که تعرفه های جدید در اوایل سال 1402 به معاونت توسعه سازمان اعلام و قرار بود از طریق سازمان برنامه بودجه پیگیری شود، اما بنا به دلایل متعدد به تعویق افتاد و ابلاغ نشد.

وی افزود: تعرفه های جدید باید در سال 1402 اعلام می شد در حالی که افزایش تعرفه ها در سازمان برنامه و بودجه بر اساس نرخ تورم سالیانه حساب می شود و در سه سال منتهی به سال 1402 باید نرخ تورم متوسط سالیانه از 100 هزار تومان به 245 هزار تومان تغییر پیدا می کرده است که اصلاً منطقی نیست و پاسخگوی هزینه تجهیزات و مواد شیمیایی نیست.

مدیر کل آزمایشگاه های مرجع غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: در سازمان غذا و دارو سعی شده تا تعرفه ها را واقعی کنیم، ا


برچسب ها: آزمایشگاه - تعرفه - محصولات سلامت - سازمان برنامه - سازمان - مهدی انصاری - کنترل کیفیت
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه آزمایشگاه های غذا و دارو از سال 99 ثابت مانده است

تعرفه آزمایشگاه های غذا و دارو از سال 99 ثابت مانده است