مطالب مرتبط:
کاهش پرونده از رسالت های مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح است
شمار پرونده های سازمان قضایی نیروهای مسلح زنجان 20 درصد کاهش یافت
رسیدگی سازمان قضایی نیروهای مسلح به جرایم یگان های حفاظت ادارات
لحظه به لحظه با نقل و انتقالاتی تابستانی ارتش سرخ آسیا امروز چهار شنبه 6  آبان 1403 | رییس باشگاه پرسپولیس تکلیف این ستاره پر حاشیه را مشخص کرد/ درویش اجازه بازگشت به بمب هسته ای سرخپوشان را می دهد؟/بمب نقل و انتقالات پرسپولیس با طعم بانک شهر
کودتای بولیوی با تغییر رییس ارتش شکست خورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 13:272024-06-27سياسي

دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در سازمان قضایی نیرو های مسلح، با حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، - به مناسبت هفته قوه قضاییه، امیر سرتیپ حیدری و هیئت همراه، با حجت الاسلام پورخاقان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در سازمان قضایی نیرو های مسلح، با حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

همکاری نیرو های مسلح به خصوص نیروی زمینی ارتش در اجرا و پیگیری برنامه های مدون و برگزاری کلاس های آگاه سازی و نیز اقدامات پیشگیرانه سازمان قضایی در کاهش جرایم در نیرو های مسلح از جمله مواردی بودند که در این دیدار مطرح و بر حُسن تعامل و ارتباط سازنده میان سازمان قضایی نیرو های مسلح و نیروی زمینی ارتش در راستای گسترش اقتدار و امنیت دفاعی امنیتی کشور تأکید شد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شعبانعلی صالحی نسب، رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، معاون هماهنگ کننده نزاجا و دیگر مسئولان نزاجا نیز حضور داشتند.


برچسب ها: فرمانده نیروی زمینی ارتش - نیروی زمینی ارتش - نیروی زمینی - نیرو - حجت الاسلام والمسلمین - سازمان - حجت الاسلام
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح

دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح