مطالب مرتبط:
حضور وزیر نیرو در اجلاس وزرای انرژی شانگهای
حضور وزیر نیرو در اجلاس وزرای انرژی شانگهای
واکنش پزشکیان به حضور وزرای روحانی در ستادش + فیلم
7 محور پیشنهادی ایران به سازمان همکاری های شانگهای در حوزه انرژی
تاکید ایران بر 7 محور مهم برای تقویت همکاری های مشترک درسازمان شانگهای / پلت فرم توسعه و تبادل فناوری انرژی مورد توجه اعضا قرار گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 18:052024-06-21سياسي

حضور وزیر نیرو در نشست وزرای انرژی عضو شانگهای


علی اکبر محرابیان، وزیر نیروی کشورمان در رأس هیاتی در چهارمین نشست وزرای انرژی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر آستانه شرکت کرد.

- علی اکبر محرابیان، وزیر نیروی کشورمان در رأس هیاتی در چهارمین نشست وزرای انرژی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر آستانه شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرف ایرانی در این نشست با اشاره به ناپایداری نظام عرضه و تقاضا در حوزه انرژی خواستار توسعه همکاری های مشترک در این حوزه شد.

ایجاد بازارهای برق منطقه ای میان کشورهای عضو، ارتقاء امنیت انرژی، توسعه ظرفیت آب شیرین کن های برقی به ویژه براساس انرژی های تجدیدپذیر، توسعه ذخیره سازهای انرژی، توجه به مقوله کاهش گازهای گلخانه ای، تبادل دانش فنی و همکاری های علمی و تبادل خدمات فنی و مهندسی حوزه انرژی با توجه به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران و پلتفرم فناوری های انرژی این کشورها از جمله محورهای سخنرانی وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران بود.

آموزش سرمایه انسانی، ایجاد سازوکارهای نوین مالی، توسعه مشارکت بخش خصوصی برای پروژه ها و صادرات خدمات فنی و مهندسی از دیگر نکاتی بود که وزیر نیرو بر آن تاکید کرد.

همچنین محرابیان در حاشیه این نشست با وزرای انرژی تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، بلاروس و وزرای انرژی و منابع آب و آبیاری قزاقستان و رییس ا


برچسب ها: انرژی - سازمان همکاری شانگهای - کشورهای عضو - وزیر نیرو - کشورها - همکاری - شانگهای
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزیر نیرو در نشست وزرای انرژی عضو شانگهای

حضور وزیر نیرو در نشست وزرای انرژی عضو شانگهای