مطالب مرتبط:
تأمین مالی 3 همتی نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری
طوفان عصرگاهی دست از سر تهران و این استان ها برنمی دارد | تقویت بارش های رگباری و خنک شدن هوا در شمال کشور | بخش بزرگی از کشور 3 روز گرد و خاکی است
هنرمند جوان چهارمحال و بختیاری: رای تک تک ما در انتخابات اثرگذار است
برگزاری جشن ولایت علوی در 31 بقعه چهارمحال و بختیاری
صداوسیما به جای تلاش برای حضور بیشتر مردم در انتخابات، به نفع 4 کاندید اصولگرا و مرحوم آقای رییسی رپرتاژآگهی می رود/ ظاهرا بخش هایی در نظام از تلاش برای بالا رفتن مشارکت در انتخابات پشیمان شده اند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 12:402024-06-24اجتماعي

احتمال بارش خفیف و پراکنده در بخش هایی از چهارمحال و بختیاری انتظار می رود


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: احتمال بارش خفیف و پراکنده به صورت قطره ای در بخش هایی از نواز شمالی استان به خصوص مناطق کوهرنگ، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: احتمال بارش خفیف و پراکنده به صورت قطره ای در بخش هایی از نواز شمالی استان به خصوص مناطق کوهرنگ، فارسان، بن، سامان و شهرکرد برای امروز وجود دارد.

معصومه نوروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، اظهار کرد: برای امروز و فردا وزش باد نسبتاً شدید تا شدید برای استان انتظار می رود، البته برای روز چهارشنبه شرایط اندکی پایدارتر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: وزش باد امروز و روز سه شنبه می تواند مخاطره آمیز باشد باتوجه به نصب بنر و موکب ها توصیه شده به منظور جلوگیری از سقوط نسبت به مستحکم کردن آن ها اقدام شود.

نوروزی بیان کرد: احتمال بارش خفیف و پراکنده به صورت قطره ای در بخش هایی از نوار شمالی استان به خصوص مناطق کوهرنگ، فارسان، بن، سامان و شهرکرد برای امروز وجود دارد، همچنین باتوجه به وزش باد شدید تا نسبتاً شدید در استان شرایط برای انتقال گرد و غبار وجود دارد و در مناطقی که سطح خاک خشک و فاقد پوشش گیاهی است می تواند منشا


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - پیش بینی هواشناسی - چهارمحال - بختیاری - هواشناسی - پیش بینی - استان
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش خفیف و پراکنده در بخش هایی از چهارمحال و بختیاری انتظار می رود

احتمال بارش خفیف و پراکنده در بخش هایی از چهارمحال و بختیاری انتظار می رود