مطالب مرتبط:
عدم انتخاب پزشکیان یعنی هرآنچه نمی خواهیم رخ می دهد/ مشکلات مردم باید حل شود آنهم نه با سخرانی با عمل +فیلم
علما باید مسائل و مشکلات جامعه را مطالعه و مطالبه کنند
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر به اقتدار دولت جدید می شود/ دولت چهاردهم باید بر رفع مشکلات معیشتی مردم متمرکز باشد
پورمحمدی: چرا کسی مسئولیت مشکلات فضای مجازی را بر عهده نمی گیرد؟ + ویدئو
آسیب ها و مشکلات بخش کشاورزی در مجلس پیگیری جدی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 07:252024-06-22ورزشي

مشکلات نساجی یکی دوتا نیست


معاون اجرایی باشگاه نساجی در واکنش به واگذاری امتیاز این باشگاه گفت: متاسفانه مشکلات یکی دو تا نیست و بدتر اینکه تاکنون به مشکلات این باشگاه کمتر رسیدگی شده و توجهی هم نشده است.

- ایسنا/مازندران معاون اجرایی باشگاه نساجی در واکنش به واگذاری امتیاز این باشگاه گفت: متاسفانه مشکلات یکی دو تا نیست و بدتر اینکه تاکنون به مشکلات این باشگاه کمتر رسیدگی شده و توجهی هم نشده است.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا افزود: این باشگاه که با هزینه های شخصی، عشق و علاقه مالک تیم به زادگاهش و هوادران نساجی مدیریت می شود، اما از حداقل احترام ها محروم است و به مشکلاتش هم توجه نمی شود.

وی ادامه داد: ما هم مثل همه هواداران که نگران و پیگیر وضعیت تیم هستند، دغدغه داریم، اما مطمئنم هواداران این حق را می دهند که مالک باشگاه ناراحت باشد.

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران به تلاش های ویژه و بیش از تعهدات مالک باشگاه نسبت به هواداران اشاره کرد وگفت: درزمان آقای حدادیان مالک باشگاه نساجی، این تیم برای نخستین بار در تاریخ فوتبال مازندران، قهرمان جام حذفی ایران شد و در فصل جاری هم در زمانی که تیم در شرایط سقوط به لیگ پایین تر قرار داشت، با اختصاص پروازهای ویژه شرکت هواپیمایی اش هواداران را برای حمایت از تیم به استان های دیگر انتقال داد و این کمتر


برچسب ها: باشگاه - مشکلات - باشگاه نساجی - معاون اجرایی - نساجی - مالک باشگاه - هواداران
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نساجی یکی دوتا نیست

مشکلات نساجی یکی دوتا نیست