مطالب مرتبط:
دعوت رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از مردم برای شرکت در انتخابات
گزارش تصویری/ حضور شخصیت های سیاسی در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات
دعوت ماموستا بهمنی از کردستانی ها برای شرکت در انتخابات
دعوت آیت الله سیدان از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات
بیانیه 1019 نماینده فعلی و ادوار مجلس در دعوت مردم برای شرکت در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 14:452024-06-28سياسي

شرکت در انتخابات از مظاهر تقوای سیاسی است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز انتخابات ریاست جمهوری در کشور جریان دارد، گفت: یکی از مظاهر تقوای سیاسی را امروز در جای جای کشور مشاهده می کنیم و ملت ایران پای صندوق های رأی می روند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز انتخابات ریاست جمهوری در کشور جریان دارد، گفت: یکی از مظاهر تقوای سیاسی را امروز در جای جای کشور مشاهده می کنیم و ملت ایران پای صندوق های رأی می روند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام هشتم تیرماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با توصیه به نمازگزاران به تقوای الهی و باتأکید بر اینکه شیعیان مفتخرند که زیر پرچم امامت و ولایت قرار دارند، اظهار کرد: امروز افتخار می کنیم که در ادامه ولایت ائمه معصومین(ع)، زیر پرچم ولایت فقیه قرار داریم و امیدواریم بتوانیم در سایه عمل، لبخند رضایت را بر لبان اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) بنشانیم.

وی افزود: امروز نمازگزاران نماز عبادی سیاسی جمعه این تکلیف سیاسی را ادا کرده اند اما به این هم اکتفا نمی کنند بلکه هر کدام از ما می توانیم چندین فرد دیگر را به پای صندوق بیاوریم زیرا ما بی تفاوت نیستیم و به دستور قرآنی مبنی بر توصیه به حق و توصیه به صبر عمل می کنیم.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - انتخابات ریاست جمهوری - نماینده ولی فقیه - انتخابات ریاست - امروز - چهارمحال - صندوق های رأی
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات از مظاهر تقوای سیاسی است

شرکت در انتخابات از مظاهر تقوای سیاسی است