مطالب مرتبط:
صداوسیما به جای تلاش برای حضور بیشتر مردم در انتخابات، به نفع 4 کاندید اصولگرا و مرحوم آقای رییسی رپرتاژآگهی می رود/ ظاهرا بخش هایی در نظام از تلاش برای بالا رفتن مشارکت در انتخابات پشیمان شده اند!
دعوت مدیر جامعهالزهرا(س) از همه آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری
مشارکت نکردن مردم در انتخابات بزرگترین تهدید اصلاح طلبان
حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تأمین می کند
انتقاد از وعده های رویایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/ غنی نژاد: وعده تحویل گوشت درب خانه مردم مانند درست کردن دوغ در آب دریاست!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 13:352024-06-24سياسي

مجریان انتخابات، امین مردم و نظام هستند


استاندار کرمان، مجریان برگزاری انتخابات را نقطه اتصال در رأی دادن مردم و جمع آوری آرا دانست و گفت: مجریان برگزاری انتخابات، امین مردم و نظام هستند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان، مجریان برگزاری انتخابات را نقطه اتصال در رأی دادن مردم و جمع آوری آرا دانست و گفت: مجریان برگزاری انتخابات، امین مردم و نظام هستند.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز چهارم تیرماه در نشست توجیهی - آموزشی مجریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برگزاری انتخابات را همراه با غم بزرگ از دست دادن رییس جمهور مردمی دانست و اظهار کرد: شهید جمهور از آرمان های انقلاب دفاع می کرد و برای خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم، خستگی ناپذیر بود.

وی خطاب به مجریان برگزاری انتخابات، عدم دخالت در رأی مردم برای انتخاب کاندیدای موردنظر را نکته مهمی دانست و افزود: مجریان حق دخالت و نظردهی در رأی مردم را ندارند و علاقه شخصی در اجرا نباید دخیل شود، سرنوشت کشور در یک جریان بزرگ قرار می گیرد که باید حفظ و حق الناس در این زمینه مراعات شود.

فداکار فعال بودن و توجه به اطلاعیه ها در زمان انتخابات را مهم دانست و بیان کرد: شروع انتخابات در ساعت مشخص، تمدید ساعت انتخابات، شمارش و جمع آوری آرا، مراقبت از صندوق های رأی باید در اولویت کار قرار گیرد تا انتخابات امن، سا


برچسب ها: برگزاری انتخابات - انتخابات - انتخاب - برگزاری - مردم - استاندار - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

مجریان انتخابات، امین مردم و نظام هستند

مجریان انتخابات، امین مردم و نظام هستند