مطالب مرتبط:
سقوط قیمت نفت در بازارهای جهانی / طلا افزایش یافت
قیمت جهانی طلا افزایش یافت
آخرین قیمت طلا امروز جمعه 1 تیر 1403/ افزایش قیمت
افزایش قیمت جهانی طلا
افزایش قیمت طلا در دو هفته اخیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 15:052024-06-21اقتصادي

کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا!


رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به نوسانات در بازار سکه و طلا در هفته اخیر و حاکم بودن آرامش بر بازار داخل، گفت: علیرغم افزایش 31 دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی، - رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به نوسانات در بازار سکه و طلا در هفته اخیر و حاکم بودن آرامش بر بازار داخل، گفت: علیرغم افزایش 31 دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی، سکه نوسان جزیی افزایش قیمت داشت و حتی قطعات کوچک تر سکه با کاهش قیمت همراه شدند؛ اما طلا با توجه به صعود قیمت های جهانی مسیری متفاوت از قطعات کوچک سکه داشت و با افزایش قیمت روبرو شد.

نادر بذرافشان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، اظهار کرد: در هفته ای که گذشت در مجموع بازار روندی آرام و به دور از نوسان خاصی بود.

هرچند طی روزهایی شاهد نوسانات افزایشی و روزهایی کاهش بودیم اما در مجموع، بازار طی هفته اخیر، آرام و به دور از التهاب بود.

اما همچنان رکود و کاهش تقاضا در بازار حاکم است؛ به گونه ای که این رکود، فعالیت اقتصادی صنف طلا و جواهر را در معرض خطری جدی قرار داده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد: علیرغم آرامش در بازار داخل بازارهای جهانی آرام نبود و نوسان قابل توجهی را در بازار جهانی طلا شاهد بودیم؛ به گونه ای که در طول هفته نو


برچسب ها: اتحادیه طلا و جواهر تهران - بازار - بازار سکه و طلا - افزایش - اتحادیه طلا و جواهر - هفته اخیر - افزایش قیمت
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا!

کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا!