مطالب مرتبط:
سعید جلیلی و عمق راهبردی!
عکس | تصویری متفاوت از سعید جلیلی؛ موبایل او چیست؟
پژمانفر و حسین طلا در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی /سردار نوعی اقدم هم هست /سخنگوی ستاد کیست؟
عکس| تویی سعید جلیلی و خاطره تلخش از کارخانه هپکو
تکذیب حمایت رحیم پور ازغدی از سعید جلیلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 01:452024-06-15سياسي

سعید جلیلی؛ به دنبال عمق راهبردی!


حسین انتظامی به زبان سلیس فارسی از سعید جلیلی پرسید با بستن رستوران به خاطر پوشش مشتری زن مخالف است یا نه و او به درک عمق راهبردی ارجاع داد! همین قدر پریشان.

- حسین انتظامی به زبان سلیس فارسی از سعید جلیلی پرسید با بستن رستوران به خاطر پوشش مشتری زن مخالف است یا نه و او به درک عمق راهبردی ارجاع داد! همین قدر پریشان.

 عصر ایران/یادداشت وارده: در میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما در شامگاه شنبه 26 خرداد 1403 خورشیدی، حسین انتظامی به عنوان کارشناس و به زبان فارسی و صریح و روشن با سعید جلیلی کاندیدای سه بارهٔ ریاست جمهوری یک پرسش ساده را در میان می گذارد:    در دولت شما اگر یک خانم بی حجاب یا کم حجاب در یک رستوران باشد و رستوران تعطیل شود و صاحب رستوران ضرر اقتصادی کند و مردم با هم درگیر شوند و عین ماجرا در یک تاکسی اینترنتی اتفاق بیفتد و سبب شود خودرو  را به پارکینگ منتقل کنند برای این اتفاق چه تدبیری دارید؟     سؤال کاملا واضح و بی ابهام است و سعید جلیلی به عنوان حامی برخورد با زنانی که یونیفورم رسمی مورد نظر او را رعایت نمی کنند قاعدتا باید پاسخ بدهد: حکم خدا باید اجرا شود یا حجاب زنان مهم تر از اقتصاد رستوران است یا خود راننده اسنپ زودتر باید پیاده می کرد و اگر هم مخالف باشد - که نیست و گفته بود نیست- باید بگوید برخورد می کنم چون اتف


برچسب ها: سعید جلیلی - رستوران - حسین انتظامی - انتظامی - راهبردی - جلیلی - سعید
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی؛ به دنبال عمق راهبردی!

سعید جلیلی؛ به دنبال عمق راهبردی!