مطالب مرتبط:
هشدار صریح مدودف به ناتو
هشدار صریح معاون شورای امنیت روسیه به ناتو
مدودف درباره شروع یک جنگ تمام عیار با ناتو هشدار داد
هشدار مدودف درباره استفاده از سلاح های غربی در خاک روسیه
هشدار تند معاون شورای امنیت روسیه به ناتو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 15:302024-05-31بين الملل

هشدار صریح مدودف به ناتو


در نتیجه ناتو براساس مواد 4 و 5 پیمان واشنگتن، باید انهدام تجهیزات و تاسیسات و کشته شدن نیروهایش را در «حمله تلافی جویانه احتمالی» تایید کند! - مقام ارشد روس تصریح کرد: در نتیجه ناتو براساس مواد 4 و 5 پیمان واشنگتن، باید انهدام تجهیزات و تاسیسات و کشته شدن نیروهایش را در حمله تلافی جویانه احتمالی تایید کند! معاون شورای امنیت روسیه هشدار داد که تسلیحات و مستشاران نظامی ناتو نه تنها در اوکراین بلکه از هرجایی که مسکو را هدف بگیرند، نابود خواهند شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به اظهارات اخیر ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو درباره لزون تجدید نظر کشورهای عضو جهت صدور جواز استفاده از تسلیحات اعطایی برای حمله به خاک روسیه، تاکید کرد که در صورت چنین اقدامی، روسیه نه تنها تسلیحات و مستشاران نظامی ناتو را در اوکراین از بین می برد بلکه هر نقطه ای که از آن به مسکو حمله شده باشد نیز به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد.

  مدودف تاکید کرد: تمام تجهیزات نظامی و مستشاران آنها که علیه ما می جنگند، هم در خاک اوکراین سابق و هم در خاک سایر کشورها نابود خواهند شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاس، به گفته وی، مسکو با در نظر گرفتن این واقعیت پیش می رود که تمام تسلیحات دوربردی که در اختیار اوکراین قرار گرفته است، همین حالا هم با اپراتوره


برچسب ها: شورای امنیت روسیه - ناتو - شورای امنیت - تسلیحات - روسیه - مستشاران - حمله
آخرین اخبار سرویس:

هشدار صریح مدودف به ناتو

هشدار صریح مدودف به ناتو