مطالب مرتبط:
مکالمه تلفنی سران ایران و روسیه/ تاکید مخبر بر اهمیت تحکیم مبانی حقوقی همکاری های فی مابین/ ایران مصمم به اجرای همه توافقات فیمابین در بخش های مختلف است/ پوتین: سند جامع همکاری های دو کشور را مبنای حقوقی مناسبی برای توسعه روابط فیمابین است
دهقانی فیروزآبادی: روابط دوستانه ایران و روسیه رو به رشد است
سیاستمدار پاکستانی: روابط نزدیک ایران و پاکستان کلید امنیت و ثبات پایدار در منطقه است
روابط ایران و روسیه راهبردی و متکی بر اصول تغییرناپذیر است
جزییات مکالمه تلفنی سران ایران و روسیه/ ابراز رضایت از سطح همکاری و سرعت توسعه روابط میان تهران و مسکو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 16:052024-06-14بين الملل

تاکید مسرور بارزانی بر اهمیت روابط 2 جانبه با ایران


نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در پی سفر سرپرست وزارت امور خارجه ایران به این اقلیم با انتشار توییتی بر اهمیت روابط دوجانبه با ایران و احترام 2 جانبه در این روابط تاکید کرد.

- نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در پی سفر سرپرست وزارت امور خارجه ایران به این اقلیم با انتشار توییتی بر اهمیت روابط دوجانبه با ایران و احترام 2 جانبه در این روابط تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در جریان سفر امروز به اقلیم کردستان عراق با نچیروان بارزانی رییس این اقلیم دیدار و گفت وگو کرد.

علی باقری پیش از این با مسرور بارزانی نخست وزیر و مسعود بارزانی رییس حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار و گفت وگو کرده بود.

در پی این سفر، مسرور بارزانی با انتشار پیامی در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تاکید کرد: از این که از آقای باقری کنی استقبال می کنم خرسند هستم.

او در ادامه این توییت تصریح کرد: اقلیم کردستان عراق برای روابط با همسایگانش ارزش قائل است و اجازه نمی دهد هیچ گروهی از منطقه کردستان برای تهدید امنیت آنها استفاده کند.

این مقام ارشد اقلیم کردستان عراق ادامه داد: روابط ما توسط احترام 2 جانبه و علائق مشترک از جمله علائق اقتصادی هدایت خواهد شد.


برچسب ها: اقلیم کردستان عراق - اقلیم کردستان - کردستان عراق - وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه ایران - مسرور بارزانی - بارزانی
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مسرور بارزانی بر اهمیت روابط 2 جانبه با ایران

تاکید مسرور بارزانی بر اهمیت روابط 2 جانبه با ایران