مطالب مرتبط:
آغاز اعزام کاروان های حج تمتع کردستان
آغاز اعزام کاروان های حج تمتع در کردستان
ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کردستان آغاز شد
630 زائر از گیلان به حج تمتع اعزام شدند
زمان اعزام زائران گلستانی حج تمتع اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 11:252024-05-28اجتماعي

آغاز اعزام کاروان های حج تمتع در کردستان


مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از آغاز اعزام کاروان های حج تمتع استان کردستان از هفتم خرداد خبر داد و گفت: در سال جاری همه زائران استان از طریق قطار سریع السیر از مکه مکرمه به مدینه منوره منتقل خواهند شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از آغاز اعزام کاروان های حج تمتع استان کردستان از هفتم خرداد خبر داد و گفت: در سال جاری همه زائران استان از طریق قطار سریع السیر از مکه مکرمه به مدینه منوره منتقل خواهند شد.

کاوه شیرزادی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال هزار و 145 زائر در قالب 10 کاروان در معیت 32 نفر مأمور اجرایی و روحانیون کاروان از استان کردستان در حج تمتع مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه کاروان های حج تمتع استان کردستان از هفتم تا 11 خردادماه از فرودگاه همدان به شهر جده عزیمت خواهند کرد، افزود: اولین کاروان اعزامی استان کردستان مربوط به زائران شهرستان بانه بودند.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اعلام اینکه مسن ترین زائر استان با 112 سال سن در اولین روز اعزام حجاج کردستانی به سرزمین وحی مشرف شد، بیان کرد: زائران استان بعد از حضور در فرودگاه جده به مکه مکرمه مشرف می شوند و بعد از انجام مناسک حج امیدواریم جهت زیارت پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه بقیع به مدینه منوره توسط قطار انتقال پیدا می کنند.


برچسب ها: استان کردستان - کردستان - استان - کاروان - حج تمتع - قطار سریع السیر - مدینه منوره
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعزام کاروان های حج تمتع در کردستان

آغاز اعزام کاروان های حج تمتع در کردستان