مطالب مرتبط:
بنیاد قلم چی 3 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های قزوین اهدا کرد
تغییرات سلامت و بهداشت دوازدهم برای امتحان نهایی 1403(مقایسه و تفاوت چاپ کتاب سال اخیر)
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان تمدید شد
حکم خریدن بُن کتاب به قیمت کمتر
پاسخ های علمی به سوالات غیر منطقی | معرفی کتاب چه می شد اگر؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 12:352024-06-10سياسي

لطفاً این کتاب را بخوانید!


برای امام خمینی «کارآمدی» اصالت دارد نه رفاقت، به همین دلیل به رؤسای جمهور توصیه می کرد «اگر چنانچه انسان دنبال این باشد که حالایی که من رییس دولت هستم، - برای امام خمینی کارآمدی اصالت دارد نه رفاقت، به همین دلیل به رؤسای جمهور توصیه می کرد اگر چنانچه انسان دنبال این باشد که حالایی که من رییس دولت هستم، بروم دنبال رفقایی که همراه من هستند، کارآمد باشند یا نباشند، به این کار نداشته باشد.

بداند که این کار، کار شیطانی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی دژاکام در یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: شاید توصیه به رعایت اخلاق، رعایت انصاف، رعایت ادب و مواردی از این دست به این شش نامزد بزرگواری که دیروز از سوی مراجع رسمی تأیید صلاحیتشان اعلام شد، دیگر خیلی تکراری باشد.

اما من می خواهم به جای این توصیه های مهم، اما تکراری، یک توصیه جدید به هر شش نامزد محترم انتخابات و البته به هواداران و طرفداران آن ها کنم و آن هم اینکه آن ها را به مطالعه یک کتاب فرا بخوانم.

بله، شاید کمی خنده دار باشد که در این وانفسای شلوغی تبلیغات که هر ثانیه اش برای نامزدهای ششگانه از طلا هم باارزش تر است آن ها را به کتابخوانی دعوت کنیم، اما یکی از مهم ترین راه هایی که موجب می شود این عزیزان هم به مسیری که باید طی کنند و هم به مقصدی که باید به آن برسند، توجه داشته باشند، مطال


برچسب ها: توصیه - امام خمینی - کارآمد - رعایت - کارآمدی - تکراری - روزنامه جوان
آخرین اخبار سرویس:

لطفاً این کتاب را بخوانید!

لطفاً این کتاب را بخوانید!