مطالب مرتبط:
بازداشت کیف قاپ حرفه ای در بازار تهران
بازداشت چندین معترض مخالف دولت رژیم صهیونیستی در تل آویو
ببینید| مهدی ژاپنی بازداشت شد
بازداشت فوتبالیستی که می گفت همزاد بیرانوند است
بیست روز بعد از بازداشت مدیر منابع طبیعی؛ پرونده سنگین اختلاس و جنگل خواری به کجا رسید؟ / سازمان منابع طبیعی منتقدان را تهدید می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 15:152024-06-16حوادث

موبایل قاپ محله جوادیه بازداشت شد


سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت: سارق 40 ساله در بازجویی به سرقت های مشابه دیگر اعتراف نمود و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا منقل شد.

-   سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ در محله جوادیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اجرای طرح پیشگیری و پاک سازی مناطق جرم خیز، ماموران پلیس به یک دستگاه موتور سیکلت که فاقد پلاک بود برخوردند و آن را زیر نظر گرفتند.

 وی افزود: راکب با مشاهده ماموران از محل متواری شده و به دستور ایست پلیس توجه نکرد که ماموران با ایجاد طرح مهار و مسدود کردن راه او را متوقف نمودند و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت نموده بود کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

 سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم 40 ساله بوده که در بازجویی به سرقت های مشابه دیگر اعتراف نمود و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا منقل شد.

   سرهنگ مافی به شهروندان توصیه کرد: از کیف های مخصوص نگهداری تلفن همراه که در نقاط مناسبی از کیف و یا لباس تعبیه می شوند استفاده کنند و همین طور توجه شود که تلفن


برچسب ها: پلیس پیشگیری پایتخت - سرکلانتر هفتم - پلیس پیشگیری - پیشگیری - ماموران - پلیس - موبایل قاپ
آخرین اخبار سرویس:

موبایل قاپ محله جوادیه بازداشت شد

موبایل قاپ محله جوادیه بازداشت شد