مطالب مرتبط:
حکم قصاص برای عروسی که مادرشوهرش را کشت!
حضور سه متهم پرونده فساد در فوتبال در کمیته اخلاق
رهایی محکوم به قصاص در رشت پس از 9 سال
حضور سه متهم پرونده فساد در فوتبال در کمیته اخلاق
رهایی محکوم به قصاص در رشت پس از 9 سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 20:202024-05-29سياسي

متهم به قصاص نفس بخشیده شد


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف گفت: متهم 36 ساله محکوم به قصاص نفس در رشت از سال 94 به مدت 9 سال به دلیل ارتکاب قتل در حبس به سر می برد که با اعلام رضایت اولیای دم نجات یافت.

- ایسنا/گیلان معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف گفت: متهم 36 ساله محکوم به قصاص نفس در رشت از سال 94 به مدت 9 سال به دلیل ارتکاب قتل در حبس به سر می برد که با اعلام رضایت اولیای دم نجات یافت.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی معاون قضایی امروز نهم خرداد ماه با بیان اینکه این محکوم به قصاص که 36 سال دارد از سال 94 به مدت 9 سال به دلیل ارتکاب قتل در حبس به سر می برد، اظهار کرد: با اعلام رضایت اولیای دم و به کوشش تیم مصالحه قصاص شورای حل اختلاف استان و برگزاری جلسات متعدد از قصاص نجات یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، وی با اشاره به تاکیدات رییس کل دادگستری استان مبنی بر ورود به پرونده های قصاص برای ایجاد سازش، افزود: در چنین مواردی اولیاء دم با اقدام خداپسندانه و کریمانه خود علاوه برعفو قاتل، زمینه ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه را فراهم می کنند.

انتهای پیام


برچسب ها: رضایت اولیای دم - رییس کل دادگستری استان - شوراهای حل اختلاف - اعلام رضایت - معاون قضایی - رییس کل دادگستری - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

متهم به قصاص نفس بخشیده شد

متهم به قصاص نفس بخشیده شد