مطالب مرتبط:
دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رییس جمهور: وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی می باشد/ آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است
فوری/دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد شهید رییسی
انتشار دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رییس جمهوری+جزییات
فوری| دومین گزارش درباره سقوط بالگرد رییس جمهور منتشر شد
فوری| دومین گزارش درباره سقوط بالگرد رییس جمهور منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 18:452024-05-29سياسي

دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رییس جمهور


مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رییس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد.

- مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رییس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رییس جمهور و هیات همراه را منتشر کرد.

متن گزارش بدین شرح است: 1.

برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه 30/ 02/ 1403، هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز قلعه سی) تا ساعت 08.

50 صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید (VFR) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام می گردد.

2.

بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد.

3.

با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از


برچسب ها: ستادکل نیروهای مسلح - رییس جمهور - مرکز ارتباطات - گزارش - نیروهای مسلح - بالگرد - بررسی
آخرین اخبار سرویس:

دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رییس جمهور

دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رییس جمهور