مطالب مرتبط:
هواشناسی ایران1403/03/25؛ آرامش قبل از طوفان
هواشناسی ایران1403/03/25؛ آرامش قبل از طوفان
صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
هشدار هواشناسی برای روزهای آینده یزد
هشدار هواشناسی به سراسر کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 10:552024-06-14اجتماعي

هشدار هواشناسی به آرامش قبل از توفان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش های شدید محلی و احتمال وقوع طوفان در 19 استان، به مردم توصیه کرد بعدازظهر امروز از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز جمعه در نوار شمالی کشور، استان های واقع در دامنه های البرز و زاگرس مرکزی، بخش هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان های کرمان، یزد، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در برخی ساعات، رشد ابر، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک و بارش تگرگ روی می دهد.

شدت بارش های امروز برای استان های زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، جنوب آذربایجان غربی، شمال سمنان و جنوب گرگان است.

شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی نقاط شمال غرب، دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه های مرکزی زاگرس، بخش هایی از مرکز کشور ارتفاعات استان های کرمان، یزد، شمال و شرق فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

دوشنبه در شمال استان های اردبیل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و ارتفاعات استان های مازندران، سمنان، البرز و تهران در بعدازظهر رگبار پراکنده و وزش باد روی خواهد داد.


برچسب ها: سازمان هواشناسی - هواشناسی - استان - سیستان و بلوچستان - جنوب - شمال - وزش باد شدید موقت
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی به آرامش قبل از توفان

هشدار هواشناسی به آرامش قبل از توفان