مطالب مرتبط:
افزایش دما و سامانه ضعیف بارشی در راه خوزستان
افزایش دما و سامانه ضعیف بارشی در راه خوزستان
اولین واکنش قیمت طلا به شهادت رییسی / سقوط یا افزایش ؟
ارزش معاملات برق در بورس انرژی 17 درصد افزایش یافت
حقوق بازنشستگان با اعمال افزایش سال جدید واریز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 09:052024-05-21بين الملل

افزایش نسبی دما در پایان هفته هرمزگان


اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد؛ امروز آسمان استان صاف گاه کمی ابری، در ساعات صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبار محلی پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد؛ امروز آسمان استان صاف گاه کمی ابری، در ساعات صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبار محلی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان امروز (سه شنبه یکم خرداد)، گفت: دریا در محدوده آبهای استان آرام و شرایط برای رفت و آمد شناورها و انجام امور دریایی مساعد است.

مرضیه سی سی پور افزود: روز چهارشنبه در ساعات صبح دریا آرام و در ساعات بعدازظهر وزش باد جنوب غربی برروی تنگه هرمز پیش بینی می شود و روزهای پنجشنبه و جمعه بویژه در ساعات بعدازظهر و شب، با وزش بادهای نسبتاً شدید غربی، آب های نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد شد که توصیه می شود تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناورها در نظر گرفته شود.

وی گفت: به لحاظ دمایی امروز و فردا نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت و برای پایان این هفته افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.

انتهای پیام


برچسب ها: اداره کل هواشناسی هرمزگان - اداره کل هواشناسی - هواشناسی هرمزگان - هرمزگان - هرمز - هواشناسی - کارشناس اداره کل هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نسبی دما در پایان هفته هرمزگان

افزایش نسبی دما در پایان هفته هرمزگان