مطالب مرتبط:
سردار شریف: سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی کند
سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی کند
داستان یک دوقطبی؛ از باکری-محصولی دهه 60 تا پزشکیان-جلیلی سال 1403 |  شکاف های درون سپاه منطقه 5 در انتخابات ریاست جمهوری سر باز می کند؟
انتخابات؛ آزمون اخلاق نامزد ها
انتخابات؛ آزمون اخلاق نامزد ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 15:402024-06-12سياسي

سردار شریف: سپاه هیچ جانبداری از نامزد های انتخابات نمی کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه در گفت وگویی، درباره اینکه برخی از کاندیدای انتخابات خود را منتسب به سپاه می دانند، - سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه سپاه به دنبال مشارکت انبوه، امنیت و سلامت انتخابات است، گفت: سپاه هیچ جانبداری از نامزد های انتخابات نمی کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در گفت وگویی، درباره اینکه برخی از کاندیدای انتخابات خود را منتسب به سپاه می دانند، اظهار داشت: این موضوع بار ها و بار ها توسط فرمانده کل سپاه و نماینده، ولی فقیه در سپاه اعلام شده که همه کسانی که از شورای نگهبان تاییدیه حضور در میدان را گرفتند برای سپاه محترم هستند و سپاه نه به نفع آن ها و نه علیه آن ها هیچ کاری صورت نخواهد داد.

سردار شریف گفت: ما به دنبال مشارکت انبوه، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات هستیم و ان شاءالله با بیاناتی که خود نامزد ها دارند رقابت هم شکل خواهد گرفت.

وی گفت: من همین جا اعلام می کنم ضمن اینکه ما هیچ جانبداری از نامزد ها نداریم و هر رییس جمهوری به فضل الهی با رأی مردم انتخاب شود، سپاه مثل دولت های قبلی که در این راه امتحان داده و تجربه کردند هم سیاستمداران ما و اداره کنندگان کشور هر دولتی سر کارآمده و رأی مردم را داشته سپاه و بسیج برای تحق


برچسب ها: انتخابات - سپاه - کاندیدای انتخابات - سخنگوی سپاه - سلامت انتخابات - رمضان شریف - سخنگوی
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریف: سپاه هیچ جانبداری از نامزد های انتخابات نمی کند

سردار شریف: سپاه هیچ جانبداری از نامزد های انتخابات نمی کند