مطالب مرتبط:
در دیدار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان رهبری چه گذشت؟
دیدار 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان رهبری
کعبی، عضو مجلس خبرگان: به وحدت نیروهای انقلاب حساس هستیم/ نامزدهای جبهه انقلاب باید ایثار کنند؛ با آنها به صورت تلفنی و حضوری صحبت کرده ایم؛ اراده وحدت در همه آنان نهفته است؛ باید این اتفاق مبارک رخ دهد
عضو خبرگان: به وحدت نیرو های انقلاب حساس هستیم؛ نامزد های جبهه انقلاب باید ایثار کنند
شش نامزد انتخابات 1403 امروز به دیدار روحانی عالیرتبه رفتند (عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 15:502024-06-17سياسي

در دیدار 6 نامزد با رییس مجلس خبرگان چه گذشت؟


همزمان با عید سعید قربان نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با آیت الله موحدی کرمانی رییس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در این دیدار رییس مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی و تشکر از حضور نامزدهای ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و نگاه به آن به عنوان فرصتی بزرگ و ارزشمند برای خدمت به ملت و مملکت اسلامی گفت: از همت و انگیزه همه شما عزیزان که با تایید شورای محترم نگهبان آماده حضور در انتخابات برای کسب رضای الهی و خدمت به مردم هستید بسیار خرسند هستم و امیدوارم هر کسی مورد اقبال مردم قرار گرفت با صدق و راستی پای به میدان مسئولیت بگذارد و خداوند او را یاری دهد.

وی افزود: خداوند اگر صدق و راستی ما را ببیند ما را برابر دشمنان یاری می کند و با خار ساختن دشمن به ما عزت می بخشد لذا قوی تر کردن رابطه خود با خدا بسیار حائز اهمیت است.

موحدی کرمانی گفت: باید رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری در رعایت اخلاق و حاکم بودن آن در رقابت های انتخاباتی پرهیز از بداخلاقی، بدگویی، تهمت زنی، لجن پراکنی و برخوردهای اهانت آمیز را نصب العین قرار دهید.

در مناظرات باید مردم از شما متانت، وقار و سنگینی ببینند، الگوی رییس جمهور شهید آیت الله رییسی در این زمینه بسیار راهگ


برچسب ها: رییس مجلس خبرگان - رییس مجلس خبرگان رهبری - انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری - مجلس خبرگان رهبری - مجلس خبرگان - انتخابات ریاست
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار 6 نامزد با رییس مجلس خبرگان چه گذشت؟

در دیدار 6 نامزد با رییس مجلس خبرگان چه گذشت؟