مطالب مرتبط:
بازار سرمایه موتور محرک تولید شود/ تقویت شفافیت در اقتصاد با پرهیز از تصمیمات خلق الساعه/فاصله دلار نیمایی و آزاد، شرکت های تولیدی را دچار بحران می کند
بازار سرمایه موتور محرک تولید شود/ تقویت شفافیت در اقتصاد با پرهیز از تصمیمات خلق الساعه/ فاصله دلار نیمایی و آزاد، شرکت های تولیدی را دچار بحران می کند
راه اندازی واحد تولید هیدروژن پالایشگاه آبادان با کاتالیست های شرکت گسترش فناوری خوارزمی
اصفهان در تولید بذر غلات به خودکفایی رسیده است
اپراتور خط تولید - آقا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1403 ساعت 08:452024-06-07بين الملل

تولید شرکت های خورشیدی چینی متوقف شد


شرکت های خورشیدی چینی در پی افزایش موانع تجاری آمریکا که ابهاماتی را برای صادرات از آسیا به وجود آورده است، تولید را در کارخانه های خود در آسیای جنوب شرقی متوقف کردند.

- شرکت های خورشیدی چینی در پی افزایش موانع تجاری آمریکا که ابهاماتی را برای صادرات از آسیا به وجود آورده است، تولید را در کارخانه های خود در آسیای جنوب شرقی متوقف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری چینی Arfcg.

com به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد شرکت لونگی گرین انرژی تکنولوژی ، پس از توقف همه پنج لاین تولید در کارخانه ای در ویتنام در هفته گذشته، کاهش تدریجی فعالیت در کارخانه ای در مالزی را هفته جاری آغاز کرد.

شرکت ترینا سولار هم تولید در کارخانه ای در تایلند را متوقف کرد.

یکی از سخنگویان لونگی گفت: این شرکت برای مقابله با کاهش قیمت ها و تغییرات سیاست تجاری از ابتدای سال، تغییراتی در برنامه های تولید خود در چندین کارخانه انجام داده است.

شرکت ترینا سولار در این باره، اظهارنظر نکرد.

شرکت های خورشیدی چینی با وجود این که سود به دلیل آغاز فعالیت موجی از کارخانه های جدید در سال گذشته کاهش پیدا کرده است، سعی می کنند از این شرایط دشوار عبور کنند.

اما عرضه جدید به جای تسخیر بازار رو به رشد، تقاضا را تحت الشعاع قرار داده و باعث شده است مقامات آمریکایی و اروپایی، معترض شون


برچسب ها: کارخانه - تولید - شرکت - خورشیدی - توقف - متوقف - جنوب شرقی
آخرین اخبار سرویس:

تولید شرکت های خورشیدی چینی متوقف شد

تولید شرکت های خورشیدی چینی متوقف شد